piątek, 31 stycznia 2014

Krem nawilżający do cery trądzikowej.

Witajcie! Ostatnio nie mogłam się zmobilizować, by cokolwiek napisać. Kilka razy zaczynałam nowego posta, ale nie potrafilam go skończyć. Ale dzisiaj na szczęście, chyba dostałam jakiegoś olśnienia.


Przychodzę do Was z recenzją kremu nawilżającego do twarzy. Kosmetyk przeznaczony jest do cery problematycznej, czyli idealny dla mojej-trądzikowej, wrażliwej, suchej. Produkt zobaczyłam kiedyś w reklamie telewizyjnej i na tyle mnie zainteresował, że poprosiłam Panią dermatolog o kilka jego próbek. Nie zawiodłam się. Akurat rozpoczynałam kurację nową maścią, która mogłaby mnie bardzo podrażnić, zapobiegawczo nakładałam na nią krem i nic takiego się nie zdarzyło. Byłam bardzo zadowolona z efektu, że postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie. 


Physiogel. Krem łagodzący do twarzy




Co zapewnia producent?                                                                                              

Physiogel to krem hipoalgergiczny zalecany do skóry podrażnionej, swędzącej, wrażliwej, suchej i alergicznej. Zmniejsza zaczerwieniania oraz hamuje powstawanie wolnych rodników. Ponad to nie zawiera substancji zapachowych, konserwantów czy barwników.



Moja opinia:                                                                                                                            

Krem schowany jest w niewielkim, okrągłym i poręcznym opakowniu. Dodatkowo wyposażony jest w wygodną pompkę, dzięki której aplikacja kremu jest higieniczna. Konsystencja produktu jest delikatnie gęsta, ale nie sprawia problemu w aplikacji na skórę, rozprowadza się bardzo dobrze. Zapach jest przyjemny, praktycznie niewyczuwalny. Krem nie zatyka porów, doskonale nawilża i koi podrażnioną cerę. Nadaje się jako baza pod makijaż. Po zastosowaniu nie pozostawia tłustego filmu.


Plusy:                                                         
  • wygodne opakowanie
  • pompka do aplikacji kremu
  • dobrze się rozprowadza
  • bezwonny
  • hipoalergiczny
  • nie zatyka porów
  • nawilża
  • nie pozostawnia tłustego filmu
  • bardzo wydajny
Minusy:                                                   
  • cena (30ml/ok 35-45zł).
  • cera się po nim błyszczy



Skład: Aqua, Olea Europaea (oliwa z oliwek), Glicerin, Pentylene Glycol (humekant, substancja nawilżająca), Palm Glycerides (emulglator), Oleic Triglycerides (emolient o własćiwościach natłuszczających), Hydrogenated Lecithin (wygładza skórę), Squalane ( antyoksykant, substnacja nawilżająca) , Betaine (humekant), Palmitamide MEA, Acetamide MEA (humekant, substancja nawilżająca), Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Sodium Carbomer, Carbomer, Xanthan Gum.



Krem mimo wielu kontrowersyjnych opinii polecam. Nie rozumiem ludzi, którzy tylko ze względu na cenę, albo i wydajność (chociaż jak wspomniałam, moje opakowanie jest bardzo wydajne) stawiają jedną lub dwie gwiazdeczki. Oczywiście każdy ma swoje zdanie i to co sprawdza się u mnie, niekoniecznie musi u innych. Ja faktycznie odejmuję jedną gwiazdkę na cenę (bo jest trochę przesadzona), ale również za świecenie się i za skład, który mógłby być troszkę lepszy. 

Ocena: 4/5


Używałyście tego kremu? Jaki możecie polecić inny krem do cery trądzikowej?

Pozdrawiam Was serdecznie, 
Myosotis. 

6 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat produktów tej firmy. Sama jeszcze nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co tylko krem do twarzy, z którego jest zadowolona. Mam nadzieję, że reszta kosmetyków również podoła moim wymaganiom :-)

      Usuń
  2. W niektórych opiniach, które czytałam., było napisane, że krem zapycha. Widocznie zdania są podzielone :) ja niedługo będę musiała kupić nowy krem, to pomyślę też nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie krem nie cieszy się uwielbieniem, ale z tego co czytałam to większość złych ocen bazuje na cenie, która moim zdaniem także jest zawyżona, ale dla mnie to nie powód, by tak bardzo zaniżać ocene.

      Ja Tobie polecam ten produkt :-)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam tego produktu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tak średnio się sprawdził:( obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń