czwartek, 7 sierpnia 2014

Aktualizacja włosów w lipcu

Witajcie! Aktualizacja może trochę spóźniona, ale przez wakacje się strasznie rozleniwiłam, jestem na wyjazdach i ciężko jest zagospodarować czas na bloga. A myślałam, że własnie w czas odpoczynku będę tutaj cześciej zaglądać, no cóż.

Jeśli chodzi o oleje, to wciąż na moich włosach gościł olej z pestek winogron (chcę go skonczyć!) i olejek rycynowy. Tego drugiego w połowie lipca mi zabrało i moje włosy rzeczywiście zauważyły jego niedobór, a ja cierpiałam z powodu ich wyglądu. Pomału planuje wprowadzić już inne oleje, ostatnio widziałam, że w moim mieście został otwarty sklep z naturalnymi kosmetykami, więc jest szansa, że wkórtce odważę się na jakies zakupy. Włosy myłam szamponem Balea Mango&Aloes oraz Love2mix Jagoda Acai i Perła, a standardowo po umyciu nakładałam maskę/odżywkę Balea Mango&Aloes lub Garnier Goodbye Damage. Starałam się wcierać Radical oraz Jantar, ale niestety było kiepsko z regularnością.

Co mogę powiedzieć o włosach w lipcu? Że były STRASZNE. Gorąco wpływa fatalnie na ich wygląd, nic moim kłaczkom nie pasowało. Wszystko co się sprawdzało do czerwca, w lipcu nagle mogłam przykleić większości kosmetykom nalepke 'bubel'. Jestem pełna nadziei, że jednak sierpnień okaze się łaskawy i nie bede musiała chować włosów w kokach, kitkach czy warkoczach.


I porównanie, włosy w czerwcu milion razy lepsze. Te po lewej po warkoczu, stąd takie fale.


Jak Wasze włosy w lipcu? Jakie oleje polecacie do włosów wysokoporowatych?

Pozdrawiam Was serdecznie, 
Myosotis. 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. niestety będzie cięcie :-D koncówki są w tragicznym stanie.

      Usuń
  2. ladniutkie ;) moze spobuj z oliwka hipp lub baby dream fur mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty masz dłuugie włoski! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i długie włosy :)
    świetnie się kręcą

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczneee! A długość zachwyca! Co do olei to ja aktualnie zachwycam się olejem z kiełków pszenicy! A z takich łatwiej dostępnych to moje włosy lubiły wymieszaną Alterrę migdał i papaja z oliwką Babydream fur mama :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lipcowe fale są śliczne. Ja też męczę winogronowy, kupiłam też sezamowy, ale nie wiem czy się nada do wysokoporowatych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne włosy :) zazdroszczę długości i blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym miesiącu przynajmniej mniej się strączkują. ;] Polecam olejek do włosów Alverde.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo twoje włosy są mega długie! :D mają ładny blask.

    OdpowiedzUsuń