poniedziałek, 30 grudnia 2013

Życzenia Noworoczne.

Witajcie! Na początku muszę Was przeprosić za moją nieobecność. Nie jest to spowodowane lenistwem. Od przeszło dwóch tygodni nie mam Interntu, a załatwienie go i podpisanie nowej umowy bardzo się przedłuża. Dodatkowo po drodze były święta, a teraz jeszcze Sylwester. Kilka dni z życia wzięte i jednak wszystko się opóźnia. Mam nadzieję, że już pod koniec tygodnia będe mogła korzystać ze swojego Internetu, bo mam już dość podkradania go innym :-) 


Jak po świętach? Ja od kilku dni leczę cere, bo świąteczne jedzenie daje po sobie znać. Dodatkowo mam tylko 2 tygodnie, żeby doprowadzić ją do ładu. Proszę, trzymajcie kciuki, żeby się udało. :-)

A teraz, z racji tego, że pewnie nie będe mieć możliwości skorzystanie z Internetu chcę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia w Nowym Roku 2014.



Życzę Wam zdrowia, szczęscia, miłości,
Zadowolenia z życia i wiele radości.
Włosów po kolana, 
I zabawy do samego rana.
Cery niemowlaka
Bez żadnego pryszcza i kaszaka.
By twarz była uśmiechnięta,
Nie tylko na codzień, ale i od święta. 
Zdrowia też nie mało,
By pracować się chciało.
Portfela grubego
I korzystania z życia na całego! :-)






Tego wszystko Wam życzę w Nowym Roku,
Pozdrawiam Was serdecznie, 
Myosotis. 




1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki za Twoja i swoją cerę, no i za mój brzusio poświąteczny :)

    OdpowiedzUsuń